Aanpassing aquasporten

Nieuws

Aanpassing aquasporten

Rb4d098574d54fdee30adbd2d76be32a4.jpg

Zoals u heeft gemerkt hebben we de laatste tijd vaak de lessen moeten afzeggen of verplaatsen, dit ten nadele van u en ook van ons.

Wij zijn hiervoor al een tijdje op zoek naar een goede oplossing en denken deze gevonden te hebben!
Cassandra gaat veel van de lessen voor vast geven. Zij is een hele leuk spontane meid en ze is een sportinstructeur in de breedste zin van het woord.
We hebben ook de lestijden aangepast om het ook qua organisatie vanuit De Stok goed te kunnen laten verlopen.

Tot 18-2-2024 betekent het dat op:
Maandag komt de aquafitclub van 09.30 en 11.45 te vervallen, u kunt wel komen zwemmen in het recreatiebad van 10.00 tot 12.00 uur.
De les aquafit 50+ gaat op de normale tijd van 12.30 uur door op 29 januari maar komt te vervallen op 5 Februari.
Dinsdag gaan de aquavaria en de aqua Zumba gewoon door.
Woensdag vervalt het therapeutisch zwemmen van 08.30 uur en de aquafit 50+ van 10.15 uur, maar u kunt
meedoen bij de Aqua Bodyfit les van Cassandra om 09.00 uur, zij zal deze les aanpassen zodat het voor iedereen
toegankelijk is.
Het Trimzwemmen om 09.30 uur gaat gewoon door.
Vrijdag gaan de lessen gewoon door.

In de week van 12 t/m 18 februari, zijn er geen groepslessen, dit i.v.m. de vakantie .

En vanaf 19-2-2024 is de nieuwe indeling als volgt :
Maandag:
10.15-11.00 uur Aqua Varia
12.00-12.45 uur Zwemmen met reuma
Dinsdag:
19.15-20.00 uur Aqua Varia
20.00-20.45 uur Aqua Zumba
Woensdag:
08.15-09.00 uur Therapeutisch zwemmen
09.00-09.45 uur Aqua Bodyfit
09.00-09.45 uur Zwemmen met reuma
Donderdag:
19.15-20.00 uur Aqua Varia
Vrijdag:
10.15-11.00 uur Aquafit 50+/Therapeutisch zwemmen
Zondag:
10.45-11.30 uur Aqua Bodyfit

Voor verdere vragen kunt u mailen naar Monique (hoofd zwemzaken) op m.hage@sportfondsen.nl

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.